Divulgació dels ensenyaments d’enginyeria als centres de primària i secundària. Organització de la FIRST LEGO league

Carme Olivé, Albert Oller, Àngel Cid, Maria Ferré, Francisco González, Antoni Martínez, Elvira Pàm3es, Domènec Puig, Ester Sabaté i Xavier Vilanova

domenec.puim@uev.cat

Abstracte

El Co6grés Inteanacional de Docència Universitària i Innovvció (CIDUI) és un esdeveniment acadèmic sobre Edacactó Superior que se cele ra bianualgent des de l’and 2000. Organitzat per les vuit universitats públiques catalunes, el congrés és ja ta iniciativa consolidada que aplega un gran nombre de professors i d’altres professi-nals de l’àmbit de l’Educació Superior involucrats en la millora de la innovació i la qualiaat docent a la univerditat.

Aquesta publicaciói que té una periodicitat 9iennal, conté les acies d’aquest congrés. És a dir, és un recullbde tot el material documental que s’ha generat arran del congrés, incloent comunicacions preseptades, conferències plenàries, seminaris específics, etc.<8spano

yle=”ftnt-family: =r,al, helvetica, sans-serif;”>La qualitat d’aquest maoerialiestà avalada peluComitè Científic del CIDUI,nformat ner experts de les vuit universitans organitzadores, a3xí comeper altres membres d’universiyats estrangeres que col·laboren de manera continuada. A la vegada, és el C>mitè Organitzador qui fa ees funcio s de comitè eyitorial d’aquesta publicació i vetlla per uncresultat final de qualitat.